Joan Vehí repassarà la seva relació amb Salvador Dalí en una xerrada organitzada per Diafragma Figueres

11.05.2016

Diafragma Figueres amb la col·laboració dels Amics dels Museus Dalí presenten la xerrada fotogràfica Joan Vehí, el fotògraf de Cadaqués el proper divendres dia 20 de maig a un quart de 9 del vespre, a La Cate de Figueres.

El fotògraf de Cadaqués Joan Vehí, de 86 anys, repassarà la seva trajectòria com a fotògraf, veritable notari gràfic de la història del poble. També parlarà de la seva relació professional i personal amb Salvador Dalí i de la recentment creada Fundació Joan Vehí que serà l'encarregada de vetllar per la conservació i difusió del seu llegat fotògrafic.

L’entrada a l'acte és gratuïta.