Joan Vehí omple de gom a gom La Cate per explicar la seva relació amb Dalí i Cadaqués

24.05.2016

Joan Vehí, amic, fuster i en moltes ocasions el fotògraf dels moments més íntims del matrimoni Dalí, va ser el protagonista de la xerrada fotogràfica Joan Vehí, el fotògraf de Cadaqués organitzada per Diafragma Figueres amb la col·laboració dels Amics dels Museus Dalí divendres dia 20 de maig.

La sala de La Cate de Figueres es va omplir de gom a gom d’un públic pendent de descobrir més de la Fundació Joan Vehí, recentment creada i de les més de cent noranta mil fotografies i cinc-centes càmeres antigues de les que disposa.

Es van explicar anècdotes de la vida quotidiana del poble de Cadaqués i també de la vida del geni empordanès, molt poc explicades fins al moment.

Durant l’acte es va recordar la figura d’Antoni Pitxot, amb el qual Joan Vehí havia compartit molts moments catalogant els seus milers de fotografies i posant nom als protagonistes que hi apareixen.

Aquí us deixem el vídeo íntegre de la conferèncua Joan Vehí, el fotògraf de Cadaqués a La Cate de de Figueres del nostre canal de YouTube.