DALÍ I PICASSO

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre-Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Museu de l'Empordà

GUIA

Coincidint amb la commemoració del cinquantè aniversari de la mort de Pablo Picasso (Málaga, 1881 – Mogins, 1973), els Amics dels Museus Dalí hem programat una visita exclusiva on coneixerem la relació de competència i admiració que tenien les que són dues de les figures més insignes de l’art del segle XX.

Salvador Dalí va conèixer a Pablo Picasso a París sobre l’any 1926 quan tenia vint-i-dos anys. Era tan profunda l’admiració que Dalí li enviava cartes i postals constantment i l'artista malagueny va ser qui li va pagar el seu primer viatge a Nova York perquè pogués realitzar la seva primera exposició als Estats Units.

Pablo Picasso també sentia admiració pel jove Dalí al qual considerava el millor de la seva generació. El 1947 Dalí va pintar el Retrat de Picasso al segle XXI, una obra mestra que mostra com l'admiració inicial es va fer afectada por la competència. Dalí va recrear i reinterpretar diverses obres de Picasso i d’una manera o altra, sempre va estar present a la seva obra.

Aquesta activitat és només per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat