TALLER DE PA PER A MAINADA

Durada: 60 minuts

Ecomuseu Farinera

ESPAI

Els Amics dels Museus Dalí organitzem un taller per la mainada on podran elaborar el famós pa de crostons que Salvador Dalí va utilitzar reiteradament en la seva obra pictòrica, també com element de vestuari i per decorar la façana de la Torre Galatea de Figueres.

Els nens i nenes elaboraran un petit pa mentre se’ls explica la història del pa de crostons. Cada participant es podrà endur a casa el resultat d'aquest taller. Se’ls donarà gratuïtament un davantal i un barret de flequer i la bossa de paper on posar el pa que facin.

Aquesta activitat està adreçada a nenes i nens des de set a deu anys, sense adults. La durada del taller serà d’una hora aproximadament.

El taller serà conduït per Jordi Porterias de la Fleca El Llonguet de Peralada i compta amb la col·laboració de l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries.

És una activitat gratuïta per a socis i s'inclou tot el material per a l'elaboració del pa. Places limitades, amb reserva prèvia.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte
oct