DALÍ, MATEU I GARBET

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Finca Garbet Caves Peralada
Hora: 9.00 h (Sortida Est. Bus Figueres)
Preu: Només per a socis. 25 euros
Durada: 180 minuts

WEB
Finca Garbet Caves Peralada

ACOMPANYANTS

Els Amics dels Museus Dalí ens sumem a la celebració del Centenari del Celler Peralada amb una activitat exclusiva. Recorrem les vinyes de la Finca Garbet acompanyats d’una xerrada del periodista Josep Playà mentre tastem tres vins propis de la finca, triats per l’ocasió per l’enòleg del Grup Perelada, Delfí Sanahuja. La sommelier i responsable de l’enoturisme Maria Baró ens explicarà també la viticultura de la Finca.

Salvador Dalí i Miquel Mateu, propietari de les Caves de Perelada i de la finca Garbet, van tenir una especial relació que es va expressar a través de diverses cartes i dibuixos. Descobrirem episodis poc coneguts de la vida de Salvador com la seva investidura com a membre del Sereníssim Capítol de Cavallers del Vi l’any 1966 a Peralada o el paper de Miquel Mateu per protegir el paratge del Cap de Creus i per aconseguir finançament per a les obres del Teatre-Museu de Figueres.

Aquesta activitat és només per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari.  Preu de l’activitat 25 euros. Places limitades. Desplaçament amb autobús. Inscripcions fins el 4 de juny o fins a esgotar places.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte
jun