TRANGREDINT LA VENUS

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre - Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Fundació Gala - Salvador Dalí

GUIA

Laura Bartolomé, del Centre d’Estudis Dalinians i comissària de l'exposició Transgredint la Venus. Dalí és clàssic, és surrealista i és Pop Art!, ens acompanyarà a través d'aquesta exposició temporal que acull el Teatre-Museu Dalí.

Una de les novetats principals rau en la manera com es mostra l’escultura Venus de Milo amb calaixos que forma part de la col·lecció permanent de l’Art Institute of Chicago i que aquest cedeix a la Fundació Dalí com a préstec digital. Per això, s’ha realitzat una creació hologràfica que es presenta en una pantalla OLED transparent, que vol ser alhora un homenatge als hologrames que Dalí va crear durant els anys setanta en col·laboració amb el Premi Nobel de Física Dennis Gabor.

A més de les dues escultures, una física i l’altra digital, s’hi exposen un oli, tres dibuixos, una peça de material preparatori, quinze fotografies, tres fullets, dos revistes, dos llibres i un fragment del film Autoportrait mou

Aquesta activitat és exclusiva per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Places limitades.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte
gen