NOVES ADQUISICIONS 2019-2021

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Museu de l'Empordà
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Museu de l'Empordà

GUIA

El fons del Museu de l’Empordà, divers i amb peces d’especial relleu dins el panorama artístic català, aplega arqueologia, art medieval, modern i contemporani. Des dels seus inicis, l’objectiu prioritari del Museu ha estat enriquir la col·lecció permanent amb obres d’art, propòsit aconseguit sobretot a partir de donacions, però també gràcies a dipòsits, cessions, dacions, compres i ajuts a la producció.

El Museu de l’Empordà reuneix una col·lecció d'art amb obres rellevants dins el panorama artístic català (Sorolla, Casas, Nonell, Sacharoff, Tàpies, Torres Monsó, Zush o Pazos) i empordanès (Dalí, Santos, Reig, Vallès, Planells, Massanet, Gabriel o Mitjà). També compta amb col·leccions d'arqueologia, art medieval i pintura barroca.

Des de els seus inicis, l’objectiu prioritari del Museu ha estat enriquir la col·lecció permanent i amb aquesta exposició Noves adquisicions 2019 - 2021 s mostren algunes de les obres adquirides pel Museu durant aquest període, com per exemple Exterior with my wife (1997) de Gino Rubert i Ashibikino Azul Blanco (1993) de Nobuko Kihira. La majoria d’aquestes peces s’exposen per primera vegada en públic.

La visita serà guiada per Eduard Bech, director del Museu de l’Empordà.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte

Finalitzat