SALA DE LES PEIXATERIES

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre - Museu Dalí
Preu: Només per a socis prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

Fundació Gala - Salvador Dalí

GUIA

Aquesta sala deu el seu nom a l'antic Mercat de Peix de Figueres. En ella trobarem un conjunt d’obres de diferents èpoques de Salvador Dalí, coronades per un immens àtom que penja del sostre.

Trobarem d’entre d’altres, l’obra Composició satírica (1923) de clara inspiració matissiana o la instal·lació escultura Lilith- Homenatge a Raymond Roussel (1966) constituïda per dues obres en bronce i una doble Victòria de Samotràcia.

A la part central de la sala podem trobar el famós Autorretrat tou amb bacó fregit (1941) on en Dalí es representa com un rostre amorf, tou, subjecte per crosses.

Davant del seu autorretat, el Retrat de Picasso al segle XXI (un d’una serie de retrats de genis: Homer, Dalí, Freud, Cristòfol Colom, Guillem Tell, etc) (1947), un al·legòric homenatge al pintor malagueny on el presenta com un emperador romà amb una corona de llorer.

Retrat de la meva germana (1925), Figura rinocerònitca de l’Il·lisos de Fídies (1954), El camí de l’enigma (1981) o Eco geològic. La Pietat (1982) son altres de les obres que trobarem.

Aquesta activitat és exclusiva per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Places limitades.

Amb Anna Massot.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte