EN VADORET I EL SEU OSSET

Durada: 60 minuts

Figueres Turisme

GUIES

La Baronessa de Terrades i la seva filla Clotilde són les amfitriones de la nova visita teatralitzada En Vadoret i el seu osset. Adreçada al públic familiar, la nova proposta s'inicia al Museu del Joguet de Catalunya, l'antiga casa pairal dels Barons de Terrades, i ressegueix les formigues dalinianes del centre de la ciutat per arribar al Museu de l'Empordà, on la mainada descobreix les obres surrealistes que exposa, visita diferents comerços i torna al punt de partida per retrobar-se amb l'osset protagonista, Don Osito Marquina.

La visita, impulsada per les Guies de Figueres i els Amics dels Museus Dalí, amb el suport de l'Ajuntament de Figueres, acaba davant del Teatre – Museu Dalí.

L'activitat és gestionada per Turisme de Figueres i les Guies de Figueres.

Dijous

Dijous