Campanya de micromecenatge per a un nou llibre sobre Francesc Pujol, amic de Dalí

10.02.2021

El figuerenc Max Pérez Muñoz i Alba Padrós, graduats en Filosofia, són els autors del llibre Memòries sentimentals de Francesc Pujols, una obra inèdita editada conjuntament amb Fundació Francesc Pujols. És una autobiografia sobre el filòsof i escriptor, íntim amic de Salvador Dalí, centrada en les seves relacions amoroses amb sis dones al llarg de la seva vida que sortirà publicada en col·laboració amb La Mira magazine i l'editorial El Fonoll.

Per aconseguir arribar a les llibreries, s'ha obert una campanya de micromecenatge a la plataforma Tot Suma, que estarà activa fins a finals de març. En aquest enllaç del diari El País, trobareu àmplia informació d'aquesta investigació.

Els dos autors van publicar el 2018 la primera obra inèdita de Francesc Pujols: Pròleg de la Matemàtica de la Història d'Alexandre Deulofeu (Edicions Cal·lígraf). Un any més tard van publicar Una introducció necessària al pensament de Francesc Pujols (Andana Edicions).

Conferència a Figueres

Max Pérez Muñoz serà precisament, un dels protagonistes de la programació de primavera dels Amics dels Museus Dalí. El 5 de maig, a dos quarts de 8, presentarà al Cercle Sport Figuerenc la conferència Francesc Pujols, filòsof de Salvador Dalí. Un estudi sobre la vida, el pensament i l'art de dos genis. L'acte serà coorganitzat amb la Fundació Francesc Pujols

La tesi principal de l'obra és que Salvador Dalí és un deixeble filosòfic de Pujols i seguidor de la seva Religió Catalana; o, si es vol, que Pujols és el mestre de pensament de Dalí.