Oferta especial per visitar 'Dalí: l’enigma sense fi' a Carrières Lumières

03.02.2020

Després de l'interès demostrat per alguns socis per l'espectacle audiovisual Dalí: l'enigma sense fi a Carrières Lumières a la Provença francesa tenim una bona notícia per a tots vosaltres.

Hem arribat a un acord amb l'empresa Tourist Club 65 de Figueres perquè pugueu gaudir d'una sortida de 3 dies a aquest espai cultural i al seu entorn a principis de maig en unes condicions econòmiques avantatjoses només per ser soci dels Amics dels Museus Dalí.

Carrières Lumières és un centre d'art digital situat dins d'una pedrera. En aquest espai s'hi fan exposicions multimèdia immersives. Està situat als afores de la ciutat francesa de Baux-de-Provence i cada temporada dediquen el seu espectacle a un tema concret. El protagonista de 2020 són Salvador Dalí i la seva obra.

Els nostres socis podran gaudir d'aquesta sortida, que es fa del 1 al 3 de maig, amb un descompte de 20 euros sobre preu total del viatge. Només cal que us identifiqueu amb el carnet dels Amics dels Museus Dalí i la formigueta 2020 en el moment de fer la inscripció.

Per qualsevol consulta us podeu dirigir a TouristClub 65, del carrer nou, 149 de Figueres. Tel. 972 676 563 o info@touristclub65.com.