Presentació del llibre 'Fages Dalí, genis i amics' de Josep Playà

03.06.2019

La cúpula del Teatre – Museu Dalí de Figueres acollirà la presentació del llibre Fages-Dalí, genis i amics, de Josep Playà, editat per Brau Edicions, el proper dijous 13 de juny, a dos quarts de nou del vespre.

El volum és obra del periodista i estudiós Josep Playà Maset per commemorar l’any Fages amb motiu del 50è aniversari de la seva mort

És la crònica de la relació d’amistat entre aquests dos genis empordanesos que van col·laborar en diverses ocasions i que comparteixen sorprenents coincidències estètiques i ideològiques al llarg de les seves trajectòries. El poeta Carles Fages de Climent i el pintor Salvador Dalí van néixer i morir a Figueres i van convertir l’Empordà en l’eix central de la seva creació. Tot i que Dalí va ser reconegut com un artista universal i Fages era marginat fins i tot per les antologies de poesia del seu mateix país, tots dos van mantenir una relació d’admiració i respecte al llarg dels anys.

Es tracta d’un acte organitzat pels Amics dels Museus Dalí i Brau Edicions amb entrada lliure però aforament limitat

Per a més informació i reserves, podeu telefonar al 972 67 75 20 ( de dilluns a divendres, de 10 a 14 hores) o bé enviar un correu electrònic a amics@fundaciodali.org.