Ofertes d'activitats dels Amics dels Museus de Catalunya per als nostres socis

24.10.2018

Els Amics dels Museus de Catalunya, entitat a la qual està adherida els Amics dels Museus Dalí, ofereixen als nostres socis diverses activitats amb ofertes i preus especials.

A continuació, relacionem les properes:

Conferència Pintura Flamenca: Dilluns 12 de novembre de 2018. A càrrec de Rosa Maria Subirana i Rebull, professora d’Història de l’Art de la UB. Gratuïta.

Curs Encreuament entre el Cinema, l'Art i la Literatura: 14, 21 i 28 de novembre. Preus especials pels socis. A càrrec de Josep Casals, llicenciat en Filosofia i doctor en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona. Actualment exerceix com a professor d'Estètica i d'Història de l'Art a la UB. Preu especials per als socis.

Viatge a Fes, Volúbilis i Meknès (Marroc): Del 8 a l’11 de desembre. Preu especials per als socis.

Viatge a Etiòpia: Del 4 al 15 de febrer de 2019. Preu especial pels socis.

Viatge al Japó: Del 19 de març a l’1 d’abril. Preu especial pels socis.

Si voleu rebre més informació sobre aquesta activitat poseu-vos en contacte amb la nostra oficina a: amics@fundaciodali.org o bé al telf. 972 677 520 de dilluns a divendres de 10.00 a 14.00