Gala més enllà de la musa i model de Dalí

24.07.2018

Bea Crespo i Clara Silvestre, coordinadores del Centre d'Estudis Dalinians de la Fundació Dalí, i la rapsode Imma Carrion, vinculada a La Funcional Teatre, varen protagonitzar la conferència Gala, el castell inexpunable, el passat divendres dia 20 de juliol al Castell de Púbol.

L'objectiu va ser desvetllar noves facetes de la vida de Gala, més enllà del seu rol com a musa i esposa de Salvador Dalí.

L'acció s'emmarca en el context de l'exposició Gala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol, que es pot veure fins al 14 d'octubre al Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC).

Aquí us deixem el vídeo amb la totalitat de l'activitat, organitzada pels Amics dels Museus Dalí.