Visita cultural al Museu de Cadaqués i a l'Olivar de la Casa - Museu Dalí de Portlligat

28.09.2017

Els Amics dels Museus Dalí van visitar l’exposició Dalí, Cadaqués, un vincle captat per Joan Vehí al Museu de Cadaqués el passat dia 23 de setembre. A l'exposició del fotògraf cadaquesenc s'hi troben fotografies de Dalí immers en el seu entorn íntim i familiar, en ple procés de treball i fins i tot en les més expressives actituds festives i provocadores guiats pel mateix autor.

Seguidament amb les explicacions de Jordi Artigas, coordinador de la Casa - Museu Dalí de Portlligat i el Castell Gala – Dalí de Púbol, varen descobrir l’olivar i la Via Làctia, un camí blanc de calç paral·lel al mar, el començament del qual ve assenyalat per un magraner, que va ser construït el 1960 i que habitualment està tancat al públic. La jornada va acabar prenen una copa de cava amb vistes a la badia de Portlligat.