Taller de màscares surrealistes al Fira Rambla de Figueres

12.07.2017

Els Amics dels Museus Dalí hem participat, per primera vegada, a la Fira Rambla organitzada per Comerç Figueres Associació a Rambla de la capital altempordanessa.

Un gran nombre de nens i nenes van poder participar al taller de màscares surrealistes dinamitzat per Elena Casadevall, col·laboradora del Servei Educatiu de la Fundació Gala - Salvador Dalí. Durant aquesta estona, van desplegar tots els seus dots d’artistes i varen fer volar la imaginació, amb la creació de personatges d'allò més insospitats...

El proper dia 3 d'agost tornarem a repetir aquest taller, en la propera edició de la Fira Rambla.