Els Amics dels Museus Dalí visitem la sala Peixateries del Teatre- Museu Dalí

27.02.2017

El passat diumenge els Amics vàrem visitar la sala Peixateries dins el marc d'activitats de petit format amb el guiatge de l’Anna Massot, col·laboradora del Servei Educatiu de la Fundació Gala- Salvador Dalí, per conèixer amb detall les obres que s’hi troben.

Va ser anomenada així pel mateix Salvador Dalí perquè durant un període en què l'antic Teatre Municipal de Figueres estava en ruïnes, un ampli espai que incloïa aquesta sala, es va utilitzar com a mercat del peix de la ciutat.

Presenta un conjunt d’obres de diferents èpoques de l'artista, on hi predominen les del primer i darrer període com: Escena familiar (1923), Clar de lluna (1928), Autoretrat tou amb bacon fregit (1941) i El camí de l’enigma (1981), entre d'altres.

La propera visita de petit format serà el 12 de març i en aquest cas ens interessarem pel quadre Poesia d'Amèrica, 1943.