Sortida cultural al Museu Nacional d'Art de Catalunya

15.02.2016

Els Amics dels Museus Dalí organitzem una sortida cultural a Barcelona per visitar el Museu Nacional d'Art de Catalunya i per veure Florido pensil. Nenes’ al Teatre Poliorama, el diumenge 6 de març de 2016.

La visita guiada Modernisme(s) permetrà conèixer algunes de les obres de les noves sales d’art dels segles XIX i XX del MNAC. Per lliure, també es podran visitar la resta de dependències fins a l’hora de dinar, a la mateixa cafeteria del museu.

Seguidament ens dirigirem a la Rambla de Barcelona on assistirem, al Teatre Poliorama, a la representació de l'obra ‘Florido pensil. Nenes’ una adaptació de l'obra d'Andrés Sopeña amb les actrius Lloll Bertran, Victòria Pagès, Roser Batalla, Mireia Portas i Isabel Rocatti. És la historia del dia a dia de cinc noies sotmeses a l'absurda i il·lògica brutalitat del sistema educatiu que va dominar l'Espanya de la postguerra.

Més informació i reserves al 972 67 75 20, matins, o escrivint a amics@fundaciodali.org. Activitat oberta a socis i a no socis.