Compte enrere per l'estrena de "Dalí, la darrera gran obra"

18.11.2015

Aquest dijous dia 19 de novembre de 2015 a 2 quarts de 9 del vespre, el Teatre Jardí de Figueres acollirà l'estrena de la pel·lícula 'Dalí, la darrera gran obra', de David Pujol i Montse Aguer.

Aquest documental, recentment premiat amb el primer premi al Festival Internacional del Audiovisual i Multimedia de Patrimoni i Museus de Budapest, és una aproximació al Teatre-Museu Dalí com a obra d'art total presentada pel seu propi creador amb entrevistes corresponent als anys 1970 i una extensa entrevista a Antoni Pitxot realitzada l'any 2014 explicant la gènesi del museu.

Una obra espectacular, imprescindible pels amants de l'obra dalinianà i un homenatge al qui ha estat el director del Museu Dalí durant 40 anys.