Sortida a Cadaqués - "Dalí, Pitxot, Cadaqués"

28.09.2015

Dissabte 19 de setembre, Amics dels Museus Dalí van anar a Cadaqués a veure l'exposició "Dalí, Pitxot, Cadaqués".

Aquesta mostra, homenatge a la trajectòria d'Antoni Pitxot, pintor, amic i deixeble de Salvador Dalí, posava a l'abast del públic obres seves mai vistes a Catalunya ja que pertanyen a una fundació italiana.

La jornada havia començat amb una vista excepcional al Corral de la Gala, antic corral situat dins del poble de Cadaqués on Dalí organitzava trobades i happenings.

Pere Maset, de la junta d'Amics dels Museus Dalí, va comentar tant l'espai dalinià com l'exposició al Museu de Cadaqués amb gran encert i eficàcia.

Un dia molt complert.