Acte de celebració dels 40 anys del Museu Dalí

14.10.2014

El passat 26 de Setembre estàvem de celebració. Festejàvem que ja fa 40 anys que el Teatre-Museu Dalí va obrir les seves portes.

40 anys fent d’ambaixadors del nostre representant més il·lustre al món. Xifra que ve recolzada pels 25 milions de persones que l’han visitat durant aquests anys.

Un acte que ens va permetre donar respostes als enigmes del pensament dalinià gràcies a les intervencions del periodista Josep Playà i a altres coneixedors de l’univers Dalí.

Tot plegat una gran festa surrealista  que va culminar amb els actes al Teatre-Museu, segons ell mateix, la seva gran obra artística i que van emfatitzar un cop més la importància i el renom d’aquest personatge peculiar, enigmàtic i sempre sorprenent, el qual tots ens sentim tan nostre.

Vídeo de l'acte per Tramuntana TV

Vídeo de l'Himne del Museu Dalí, recuperat arran dels actes de la celebració del 40è aniversari. Font: Tramuntana TV