Els Amics del Museu Reina Sofia ens reben

05.07.2013

L'activitat estrella del nostre viatge a Madrid va ser la visita a l'exposició Dalí del Museu Reina Sofia. En aquesta ocasió, Amics del Museu Reina Sofia ens van rebre a la seva sala, situada just al darrera del vestíbul i allà ens va acollir la seva directora. Van ser uns moments molt especials.

Per la nostra part els vàrem portar un llibre editat per Amics dels Museus Dalí l'any 2004 sobre Dalí i els fotògrafs empordanesos i els vàrem explicar que el Tgv ja permetia enllaçar Figueres a Madrid, cosa del més gran interés per tal de programar una sortida cap a terres dalinianes.

Una visita memorable. Una guia apassionant. Una museografia que facilita al visitant la digestió paulatina de tanta obra. Molta emoció. Bravo!