2 visites guiades i un dinar de germanor

19.02.2013

Mòmies, ritus funeraris, déus, hieroglífics, tot això explicat amb molta claretat i detall, és el que vàrem gaudir el dissabte al matí al museu egipci.

Un dinar de germanor, en un menjador a part del mític restaurant La Font del Gat. Tertúlia amable malgrat un ram de flors sospitós al mig de la taula...

La sortida va continuar amb una visita a l'exposició temporal del Mnac "El museu explora" on es posa de manifest el paper de l'estudi científic i tècnic a l'hora de conèixer més i conservar les obres del museu. Una exposició apassionant, variada, que fa passar el visitant de sorpresa en sorpresa: obres copiades, obres perdudes retrobades, obres radiografiades, pintures romàniques virtualment restituïdes, obres malaltes amb diagnosi tancat, ... molt ben explicada per la guia del Mnac.