MARTÍ DACOSTA

Figueres, 1970

És graduat  en disseny d'interiors per l'escola d'Art d'Olot i graduat en comunicació per la UOC. Des de fa més de dues dècades és el fundador i gerent del cafè Dalicatessen de Figueres. Ha estat el responsable del Retrovisor, una secció dedicada a entrevistes de personatges amb vehicles clàssics publicada dins del suplement  de motor del Setmanari de l'Alt Empordà.

Les seves fotografies i articles han estat publicats  en  diferents mitjans, i publicacions dedicades al món del motor.  L'any 2017 va ser finalista als Premis de Comunicació Local  Carles Rahola de Girona.  Actualment col.labora amb l'entitat cultural La Cate de Figueres on és també un dels responsables de la secció fotogràfica Diafragma Figueres.

Com a figuerenc i admirador de Salvador Dalí, des de l'any 2010 col.labora en la divulgació del llegat dalinià i és membre de la junta dels Amics dels Museus Dalí.