BLANCA SALA REIG

Figueres

És Doctora en Art i Guia oficial de Turisme de Catalunya. Es dedica al turisme cultural i la docència. Transmetre l’interès i la passió pel nostre patrimoni artístic i cultural és la seva motivació i repte professional. Realitza visites guiades i temàtiques a les ciutats de Figueres i Girona, el triangle dalinià, el monestir de Sant Pere de Rodes, els jaciments d’Empúries i Ullastret entre d’altres de la provincia de Girona.

En la seva trajectòria d’historiadora de l’art ha comissariat exposicions, realitzat conferències i publicacions en l’àmbit de la pintura. És membre de l’Associació de Guies de Figueres i de l’Associació de Guies de Girona.