SÒNIA HERNÁNDEZ

Semprevives

Sóc la Sònia Hernández. Alguns de vosaltres segur que m´heu vist durant aquests anys pel Teatre-Museu, apassionada de comunicar en diferents idiomes el llenguatge de un geni català i universal com és Salvador Dalí.

Crec en l’Humanisme i per extensió en les disciplines artístiques ja que ens expliquen les meravelles creatives de l’èsser humà. L’art, la música i la dansa formen part de la meva vida i ensenyar i comunicar amb les noves generacions és un repte i estímul continuu. Crec en el poder de la imaginació, el pensament original i la força creativa que són sense dubte valors universals per avançar com a humanitat.