CREA EL TEU PAISATGE

RESERVA
Socis
No socis

Els serveis educatius de la Fundació Gala – Dalí proposen el taller Crea el teu paisatge per treballar dos eixos principals: el paisatge i el concepte d’icona, a partir de la composició de l’obra El Crist, 1951

Per a Salvador Dalí, el paisatge era font d’inspiració, els elements del paisatge i de la naturalesa són tan importants per l’artista que sovint, des de ben petit, els incorpora a les seves obres. No només com a element figuratiu, sinó també com material de treball, per donar textures diferents, crear espais onírics, o per emmarcar les seves obres.

Si bé en el sentit estricte el terme “icona” es relaciona amb una imatge religiosa, en el llenguatge actual  aquest terme s’associa sovint  a un símbol, un model amb què algunes persones s’identifiquen: una persona, real o ficticia, o un objecte que en la nostra vida té una influència important.

L'activitat Crea el teu paisatge començarà amb una breu visita al museu per observar unes pintures de l'artista que contenen elements naturals i veurem com els ha utilitzat. Pel taller, utilitzarem sorra, grava, sal, branquetes, pintures i molts altres elements, per compondre un paisatge oníric o real que servirà de marc de l'obra resultant. Monitors i participants crearan junts, una obra icònica.

Aquest taller creatiu s'ha programat per als dies 27 d’abril 11 de maig, a dos quarts de 4 de la tarda. La durada prevista és de 105 minuts. El preu de l’activitat, que inclou l’accés al museu, és de 13,50 euros per a les sòcies i socis d'Amics dels Museus Dalí. Reserves per correu electrònic a amics@fundaciodali.org. Per a la resta de persones interessades és de 20 euros.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte