Rebeu l'actualitat dels Amics dels Museus Dalí i del món dalinià a la vostra bústia de correu electrònic.

SUBSCRIU-TE

SINGULARITATS

VISITA DE PETIT FORMAT

Dissabte 12 de febrer | 11:00 h

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Activitat presencial
Preu: Oberta a tothom prèvia inscripció
Durada: 60 minuts

WEB
Catàleg Raonat FGSD

GUIES

L'obra protagonista d'aquesta nova Visita de Petit format és un oli i collage sobre plafó data l'any 1935, Singularitats, que es troba exposada a la Sala del Tresor del Teatre Museu Dalí de Figueres.

Els participants descobriran aquesta pintura de Salvador Dalí i els seus detalls a través de l'Slow looking / Visible Thinking, una pràctica que promou l’acostament a l’obra de manera intuïtiva, descobrint-hi detalls i expressant les seves sensacions i percepcions.

Aquesta activitat és exclusiva per a sòcies i socis prèvia reserva a través d'aquest formulari. Està subjecta a les mesures Covid actives en el moment de la seva celebració.

Amb Anna Garcia i Anna Massot

Inscriu-te