Gran acollida de l'audició de sardanes des del balcons del Museu Dalí

12.09.2017

Sopresa entre els visitants del Museu. Expectació entre el públic vingut expressament. Així es podria resumir l'audició de sardanes que aquest dissabte dia 10 de setembre, la Cobla Ciutat de Girona va oferir davant del Teatre Museu Dalí de Figueres. El més singular, les dues sardanes que els músics varen interpretar des del balcons de la façana, rememorant aquells dies en què Dalí volia complaure els seus convidats amb música de cobla.

L'acte, organitzat pels Amics dels Museus Dalí, va comptar amb una audició sencera de composicions sardanístiques relacionades amb Dalí i Pep Ventura, de qui enguany es commemora el bicentenari del seu naixement. L’acte també forma part de la programació de la Capital de la Sardana Figueres 2017.

Les sardanes interpretades han estat: Porta Ferrada d'A. Ros Marbà; Sardana Can-Can de Pep Ventura; Figueres, Capital de la Sardana 2017 de Martí Fontclara; Daliniana d'Agapit Torrent; Cadaqués, t’estimi d'Antoni Mas Bou; Rebrolls de Figueres de Carles Mauné Alay; Sa barretina d’en Dalí de Jaume Cristau; Cap de Creus de Rafael Cabrisas i Bell Cadaqués de Francesc Mas Ros.