JOAN FALGUERAS FONT

Arquitecte, 1958

Ha sigut membre de la Comissió de Patrimoni en diversos períodes des de 1986 fins l'actualitat, col·laborador d’Alvaro Siza en projectes rellevants, coordinador d’Arxiu i Biblioteca COAC Girona (1990-1996), així com a vocal de Cultura del COAC Girona (2010-2014).

Des de 1997 treballa a l'Ajuntament de Figueres. Ha rebut diversos premis per les seves obres així com va ser seleccionat a la Biennal de Paisatge i a la Biennal Española de Arquitectura i Urbanismo.  Ha publicat en llibres i revistes recerques sobre historia de l’arquitectura i l'urbanisme contemporanis, ha llegit ponències i participat en jornades i debats.