Rebeu l'actualitat dels Amics dels Museus Dalí i del món dalinià a la vostra bústia de correu electrònic.

SUBSCRIU-TE

FOTOGRAFIEM EL MUSEU DALÍ AMB EL MÒBIL

CONXI MOLONS

Entrades exhaurides
dissabte, 13 de juliol | 19:00 h

INSCRIU-TE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Teatre - Museu Dalí
Preu: Gratuït per als socis. 20 euros no socis.
Horari: 19.00 h
Durada: 120 minuts

WEB
Teatre - Museu Dalí

PROFESSORA

El Teatre – Museu Dalí i Torre Galatea són, segurament, els dos edificis més fotografiats de Figueres. Per aquest motiu, els Amics dels Museus Dalí volem convertir-los també en els protagonistes del primer Curs de Fotografia amb Telèfon Mòbil organitzat per l’entitat, sota la direcció de la fotògrafa Conxi Molons.

Els participants tindran l’oportunitat de fotografiar aquests espais i el seu entorn en tres moments diferents de la jornada: de dia amb llum natural; quan es comença a fer fosc en l’anomenada hora blava, i de nit. El curs és eminentment pràctic, tot i que s’iniciarà amb una introducció teòrica sobre l’ús del telèfon mòbil per a la realització de fotografies.

Aquesta activitat començarà a les 7 de la tarda i s’allargarà fins a les 9 del vespre.

Una selecció de les imatges d'aquest curs s'exposarà a les instal·lacions de la Fundació Salut Empordà perquè les persones usuàries i internes puguin gaudir del cinquantè aniversari del Teatre Museu - Dalí.

Les places per aquest curs són limitades i es reserven per estricte ordre d’inscripció. És gratuït per als socis dels Amics dels Museus Dalí de Figueres i està obert també al públic en general, al preu de de 20 euros. Els no socis rebran una invitació per visitar el Teatre - Museu Dalí qualsevol dia abans d'acabar l’any.

Inscriu-te

*Ara és el moment de fer-te soci

Dissabte
jul