Rebeu l'actualitat dels Amics dels Museus Dalí i del món dalinià a la vostra bústia de correu electrònic.

SUBSCRIU-TE

«DON OSITO. L'OSSET DELS DALÍ I GARCÍA LORCA»

MUSEU DEL JOGUET

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Museu de Joguet de Catalunya
Preu: Gratuïta per a socis

Museu del Joguet de Catalunya

PROTAGONISTES

El Museu del Joguet de Catalunya presenta fins al 4 de setembre l’exposició de petit format L’osset dels Dalí i García Lorca. Es basa en el llibre sobre Don Osito. L'osset de Dalí i García Lorca, un dels joguets més emblemàtics del museu, Don Osito Marquina, el joguet més estimats dels germans Anna Maria i Salvador Dalí.

Al llibre, a través de la història d’aquest joguet, el lector és testimoni d’alguns dels anys més dolços de la infància i joventut dels Dalí i García Lorca. “És un  preciós llibre escrit per Joan Manuel Soldevilla i il·lustrat per Zuzanna Celej, fent servir magistralment la tècnica del collage, que fa d’aquest llibre una obra d’art”, expliquen des del Museu del Joguet

Aquesta exposició coincideix amb Els primers vint anys de Salvador Dalí, la mostra que ofereix a la Sala Oberta amb  desenes d'imatges de la primera etapa de vida de l'artista. Les instantànies no només retraten els primers anys del pintor sinó que també endinsen en la quotidianitat familiar de la seva infància, amb apartats dedicats al pare, la mare, a la seva germana Anna Maria i al seu germà mort.

Recordem que els socis dels Amics dels Museus Dalí entrada gratuïta  al Museu del Joguet de Catalunya. Per accedir-hi, han de presentar a l’entrada el carnet personalitzat amb la formigueta acreditativa de 2021.