Rebeu l'actualitat dels Amics dels Museus Dalí i del món dalinià a la vostra bústia de correu electrònic.

SUBSCRIU-TE

«DALÍ. CADAQUÉS. UN VINCLE CAPTAT PER JOAN VEHÍ»

MUSEU DE CADAQUÉS

Inscriu-te
Del 01.07.21 al 31.08.21

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Lloc: Museu de Cadaqués
Preu: Gratuïta per a socis

Fundació Joan Vehí

PROTAGONISTA

Dalí. Cadaqués. Un vincle captat per Joan Vehí és el títol de la mostra temporal que acull el Museu de Cadaqués. Un recull d’imatges que, en paraules del seu comissari Pere Maset "proposa un suggerent apropament a Salvador Dalí que ens permet copsar l’essència del personatge mitjançant un testimoni únic i irrepetible: Dalí a través de l’objectiu de Joan Vehí".

Els socis dels Amics dels Museus Dalí tenen entrada gratuïta a aquesta exposició que es pot visitar durant tot l’estiu des de dos quarts d’11 del matí a dos quarts de 6 de la tarda. Els dimarts i dimecres a la tarda, el museu està tancat.

El fuster i fotògraf Joan Vehí va ser un dels pocs fotògrafs que van immortalitzar la intimitat de Salvador Dalí. El seu arxiu inclou més de 100.000 fotografies, 600 càmeres i 600 plaques de vidre, i està dipositat des de l’any 2014 a la fundació que porta el seu nom, gestionada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cadaqués i la Diputació de Girona. Vehí va morir el 4 de maig de 2020.

Maset explica que l’exposició presenta "un Dalí captat immers en el seu entorn íntim i familiar, o bé en ple procés de treball, i fins i tot en les més expressives actituds festives i provocadores". Joan Vehí era el fuster i home de confiança a qui li fou permès immortalitzar en instantànies diferents seqüències de la vida del geni. Aquesta doble vessant que Joan Vehí ha sabut captar de l’artista converteix les imatges que conformen aquesta exposició en excepcionals.

Diumenge
Dilluns