Descompte per veure el «Trencanous» del Ballet de Barcelona a Figueres

07.01.2021

El Teatre Jardí de Figueres i el Ballet de Barcelona, amb motiu de l'actuació de la companyia amb el seu Trencanous de Piotr Ilitx Txaikovski, el dissabte 16 de gener a les 7 de la tarda, posen a la disposició dels socis dels Amics dels Museus Dalí un 30% de descompte per gaudir de l'espectacle de ballet nadalenc per excel·lència i que ha tingut molt bones crítiques arreu.

L'espectacle inclou dansa, màgia, pantomima i compta amb 40 artistes en escena de 20 nacionalitats diferents. Amb música de Txaikovski, Clara i la seva aventura Nutcracker a la Terra dels Dolços, on el petit aventurer troba la seva força interior que no sabia tenir.

Una novetat a la representació de Figueres és que actuarà com a ballarí convidat al David Yudes, guanyador del Prix de Lausanne i actualment Solista al prestigiós Royal Ballet de Londres i que aquests dies ha estat treballant amb la companyia.

Per gaudir d'aquest descompte, els socis dels Amics dels Museus Dalí han de posar-se en contacte amb l'entitat per aconseguir el codi de descompte a través del correu electrònic amics@fundaciodali.org o al WhatsApp 682 049 416.