Els nostres socis gaudeixen d'entrada gratuïta i descomptes a molts museus arreu de l'Estat

10.12.2020

Els socis dels Amics dels Museus Dalí poden gaudir, entre d’altres avantatges, dels que atorga la Federació Espanyola d'Amics dels Museus (FEAM). L'entitat es va crear el 1983, com a institució sense ànim de lucre, amb la missió de "fomentar la participació i integració de la societat civil en la vida cultural mitjançant l'enfortiment de les associacions i fundacions d'Amics de Museus a Espanya". Pertanyen a la FEAM més de 100 associacions i fundacions d'Amics de museus que representen a un col·lectiu de més de 70.000 persones.

Un dels beneficis que ofereix la Federació és la seva targeta blava, que permet l'entrada gratuïta o reduïda a tots els museus adscrits i gestionats per la Subdirecció General de Ministeri de Cultura i a altres institucions museístiques.

Per a això és imprescindible presentar la targeta FEAM juntament amb el carnet de l'associació d'Amics. Aquesta targeta blava us és lliurada quan us doneu d’alta a la nostra entitat i es renova periòdicament.

No deixeu de consultar periòdicament els nous museus incorporats així com tots els avantatges i descomptes que ofereix aquesta targeta blava. Trobareu aquestes promocions en aquest enllaç de la web de la Federació Espanyola d'Amics dels Museus (FEAM).

Si no heu rebut la vostra targeta de la FEAM, podeu sol·licitar-la enviant un correu electrònic a amics@fundaciodali.org i trucar al telèfon 972 677 520 (Dimarts i dijous, de 9 a 14 hores). Podeu deixar un missatge a la bústia de veu.