Ajornem la conferència «Dalí, la religió i l'església de Sant Pere»

23.10.2020

Davant les noves mesures del Govern de la Generalitat per la segona onada de la Covid-19, els Amics dels Museus Dalí hem decidit ajornar la conferència Dalí, la religió i l'església de Sant Pere, organitzada per la celebració del Mil·lenari de la parròquia de Sant Pere de Figueres, escenari d'aquesta activitat programada per al dijous 29 d'octubre.

Com també hem previst amb la visita al temple, que també es va ajornar, tornarem a programar aquesta activitat quan la situació sanitària ho permeti.

Recordem que l'acte comptarà amb la historiadora de l'art i Doctora en Humanitats Mariona Seguranyes i l'estudiós i periodista Josep Playà que parlaran de la relació entre l'església i Salvador Dalí. El temple representa l'alfa i l'omega de la vida de l'artista, on va ser batejat i on es va celebrar la cerimònia del seu enterrament.