Les tres seus dels Museus Dalí ja són obertes al públic

11.07.2020

Les tres seus dels Museus Dalí ja són oberts al públic. El Teatre Museu de Figueres, i les cases-museu de Cadaqués i Púbol tornen a acollir visitants des de l'11 de juliol amb mesures que garanteixen la seguretat i la qualitat de la visita i amb preus destinats a afavorir les famílies.

Figueres ha obert amb una nova exposició temporal, Dalí: «El surrealisme sóc jo!» Paisatges fora del temps, que reuneix dotze obres de l'època surrealista juntes per primera vegada. Són onze olis dels anys 1926 fins al 1937, a més de Poesia d'Amèrica (1943) que mostra com els trets surrealistes segueixen presents en l'obra posterior de l'artista.

A Púbol s’hi pot veure Gala/Dalí/Dior. D'art i moda centrada en la fascinant relació que Dalí manté al llarg de la seva vida amb el món del disseny i la moda. Explora les afinitats entre dos creadors, Dior i Dalí, sense oblidar Gala com a col·laboradora essencial, que són referents i expressió del segle XX i que es defineixen per una actitud davant el fet artístic capaç d'aglutinar rigor tècnic, obsessió creativa, voluntat de transcendir i sentit de posada en escena.

L'actual casa-museu de Portlligat va ser l'única casa estable de Salvador Dalí. El lloc on va viure i treballar habitualment fins que el 1982, amb la mort de Gala, va fixar la seva residència al Castell de Púbol.

Entrada gratuïta per als socis

Els socis dels Amics dels Museus Dalí tenen l’entrada gratuïta al Teatre-Museu Dalí i Dalí Joies de Figueres, el Castell Gala-Dalí de Púbol i la Casa Salvador Dalí de Portlligat.

Donades les actuals circumstàncies, i d’acord amb la Fundació Gala – Salvador Dalí, hem introduït unes mesures d’acollida específiques en relació a la Covid-19 que posen la vostra seguretat i la de l’equip dels museus al primer lloc.

Per aquest motiu, per gaudir d’aquest accés gratuït, caldrà reserva prèvia de la vostra invitació a través dels correus electrònics i números de telèfon que relacionem a continuació.

TEATRE MUSEU DALÍ DE FIGUERES
Horari tot el dia Darrer Accés
De 10.30 h a 18 h 17.15 h

CASTELL DE PÚBOL
Horari tot el dia Darrer Accés   Horari tarda   Darrer Accés
De 10.30 h a 14 h 13:15 h   De 15:30 a 19:30 18:45 h

CASA PORTLLIGAT - CADAQUÉS
Horari matí Darrer Accés   Horari tarda   Darrer Accés
De 10:30 a 14 h 13:15 h   De 15:30 a 19:30 18:45 h

Recordeu que l'aforament de les tres seus és limitat i, per tant, és indispensable reservar les vostres invitacions prèviament per assegurar-vos l'entrada. La Fundació Gala Dalí també ha establert un protocol de seguretat que podeu llegir a la seva pàgina web.

Per fer la vostra reserva, podeu utilitzar els següents correus electrònics i telèfons:

Teatre Museu Dalí de Figueres 972 677 521 reserves@fundaciodali.org
Casa Museu de Portlligat 972 251 015 pll@fundaciodali.org
Castell de Púbol 972 488 655 pbmuseu@fundaciodali.org

Quan passeu per taquilla us haureu d’identificar amb la vostre carnet de soci actualitzat amb la formiga 2020.

Si no disposeu d’aquest comprovant, podeu sol·licitar-lo a l’adreça amics@fundaciodali.org.