dilluns, 4 de maig de 2020

Visita virtual i guiada pel Teatre - Museu de Figueres

Els Amics dels Museus Dalí hem organitzat la primera activitat virtual amb una visita guiada al Teatre - Museu Dalí de Figueres el Dia de Santa Creu, el 3 de maig. Aquesta iniciativa ha estat una col·laboració amb la Fundació Gala-Salvador Dalí per afegir-nos a la crida que l'Ajuntament de Figueres ha fet a les entitats i institucions per celebrar les Fires de manera virtual malgrat el confinament.

En un principi es va programar una única visita que es va omplir amb molta rapidesa, per aquest motiu se'n va oferir una altra el mateix dia en horari diferent. D'aquesta manera més de mig centenar de persones s'han pogut connectar virtualment amb seu ordinador, tauleta o telèfon intel·ligent.

Moment de la visita sota la Cúpula del Teatre-Museu Dalí amb Anna Garcia

La visita ha anat a càrrec d'Anna Garcia del Servei Educatiu de la Fundació Gala-Salvador Dalí  i ha consistit en una ruta diferent de l'habitual perquè no es tractava ni d'explicar els continguts del museu ni de la part històrica o artística, sinó de descobrir aquesta nova eina que la Fundació Dalí ha posat a l'abast del públic.

Moment de la visita en que els participants entrem dins El taxi plujós

Els Amics hem gaudit d'una visita que ens ha revelat una nova mirada al Teatre - Museu, com mai l'havíem vist, acostant-nos a les sales principals, als seus tresors, als racons, a la visió des de diferents perspectives i, sobretot, amb molta informació addicional que es va descobrint a mesura que ens endinsem en aquest viatge anomenat visita virtual.