dilluns, 9 de març de 2020

Places lliures per a la visita guiada Bicentenari Narcís Monturiol a Figueres

Els Amics dels Museus Dalí hem programat una visita guiada del Bicentenari Narcís Monturiol conjuntament amb les guies de Figueres el proper dissabte 21 de març a les 5 de la tarda.

Aquesta ruta està pensada per commemorar els 200 anys del naixement d’aquest enginyer, intel·lectual, polític i inventor figuerenc.

Retrat de Narcís Monturiol obra de Ramon Martí Alsina i conservat al Museu de l'Empordà.

La visita ens portarà pels diferents punts rellevants de la ciutat que hi fan referència i es farà de forma dinàmica amb lectura de textos escrits pel propi Monturiol. Té una durada aproximada d'una hora i mitja i és recomanada per a més grans de 12 anys.

L’activitat és gratuïta per als socis de l'entitat i les inscripcions estan obertes. Podeu reservar la voistra plaça al telèfon 972 677 520 o bé al mail amics@fundaciodali.org