Inscripcions obertes per a la visita guiada a la mostra 'Realisme(s) a Catalunya. Del Picasso clàssic al Dalí surrealista' a Olot

04.03.2020

Els Amics dels Museus Dalí hem programat una visita guiada a l'exposició Realisme(s) a Catalunya. Del Picasso clàssic al Dalí surrealista que acull el Museu de la Garrotxa.

L'activitat, programada per al dissabte 28 de març a les 12 del migdia, ens permetrà descobrir aquesta mostra que ja s'ha pogut visitar a Sitges i Valls de la comissària de l'exposició, la doctora en Història de l'Art Mariona Seguranyes, membre de la junta de la nostra entitat.

L'exposició presenta pintures de Picasso i Dalí, junt amb altres peces d'artistes com Joaquim Sunyer, Alfred Sisquella, Josep de Togores, Ángeles Santos o Joan Miró, és una iniciativa del Museu de Sitges, el Museu de Valls i el Museu de la Garrotxa, impulsada a través de la Xarxa de Museus d'Art de Catalunya.

Per facilitar l'accés a Olot, oferim servei de transport des de Figueres que sortirà de l'estació de bus a dos quarts d'11 del matí i tornarà un cop acabada la visita.

La data límit per apuntar-se 21 de març. Preu del transport per a socis 12 euros, per a no socis 15 euros.