Alumnes de Ksameu visiten el Teatre-Museu Dalí

04.12.2019

Els Amics dels Museus Dalí han col·laborat aquest any amb el projecte socioeducatiu Ksameu, la secció juvenil de la Fundació Privada Escola Sant Vicenç de Paül de Figueres. Amb el suport de l'Obra Social de La Caixa, s'han programat diverses visites guiades per donar a conèixer el Teatre-Museu Dalí i l'obra de Salvador Dalí a partir d'una immersió surrealista.

Els assistents, joves d'edats compreses entre els 12 i els 18 anys, han visitat les sales de Teatre-Museu acompanyats de les guies oficials que han preparat una visita personalitzada per l'ocasió. A la sortida, cada visitant ha estat obsequiat amb diferent material didàctic i un exemplar del llibre Dalí a l'Empordà. La Mirada dels Fotògrafs Empordanesos editat per la nostra entitat.

D'aquesta manera, Amics dels Museus Dalí segueix ampliant la seva col·laboració amb diferents entitats i col·lectius de la comarca per promoure la vida i l'obra Salvador Dalí des de diferents àmbits.