Nous detalls inèdits sobre la relació entre Emilio Pérez Piñero i Salvador Dalí

17.11.2019

Emilio Pérez Belda ha protagonitzat la conferència de clausura de les activitats celebrades a Figueres en homenatge al seu pare Emilio Pérez Piñero i les cúpules.

L'espai sota la cúpula del Teatre - Museu s'ha omplert de gom a gom per escoltar aquesta xerrada en què ha desvetllat algunes dades inèdites del projecte i de la relació entre Pérez Piñero i Salvador Dalí. Una amistat que ha qualificat de "fraternal".

Aquí teniu el vídeo complet de la conferència que podeu veure també al nostre canal de YouTube.

Les jornades han estat impulsades per Fede Luque, vicepresident de la Societat Catalana de Tecnologia de l'Institut d'Estudis Catalans i president de l'Associació Tramuntec, amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Catalans, l'Ajuntament de Figueres, la Fundació Padrosa, el Museu de la Tècnica de l'Empordà, La Cate i els Amics dels Museus Dalí. També agraïm la col·laboració especial de l'Hotel Duran de Figueres.