Conferència-homenatge a Emilio Pérez Piñero

04.11.2019

Els Amics dels Museus Dalí hem organitzat una nova conferència amb motiu de les diverses activitats impulsades a Figueres en homenatge a l'arquitecte Emilio Pérez Piñero, autor de la Cúpula del Teatre-Museu Dalí.

El divendres 15 de novembre, l'arquitecte Emilio Pérez Belda, director de la Fundació que porta el nom del seu pare clausurarà els actes organitzats a Figueres sobre cúpules geodèsiques amb la conferència-homenatge Emilio Pérez Piñero, l'arquitecte de Dalí

Les jornades han estat impulsades per Fede Luque, vicepresident de la Societat Catalana de Tecnologia i president de l'Associació Tramuntec, amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Catalans, l'Ajuntament de Figueres, la Fundació Padrosa, el Museu de la Tècnica de l'Empordà, La Cate i els Amics dels Museus Dalí.

La primera conferència, Cúpules geodèsies a Figueres es va dur a terme el passat 22 d'octubre a càrrec de Dr. Arquitecte Luis Sanchez Cuenca. La segona serà el dilluns dia 4 de novembre,  la xerrada Un homenatge-exposició a Pérez Piñero, però on m'he ficat?, amb visita guiada de l'organitzador Fede Luque i, per acabar, la conferència Emilio Pérez Piñero, l'arquitecte de Dalí amb Emilio Pérez Belma. Pel que fa a les exposicions, on es podran veure maquetes, fotografies, dissenys i altre material  es duran a terme del 14 al 30 d'octubre al MTE  i de l'1 al 17 de novembre a La Cate.

La conferència de cloenda és divendres 15 de novembre a les 19.30 dins del Teatre-Museu Dalí de Figueres. Es una activitat oberta a tot el públic. L'entrada és lliure però amb aforament limitat, cal reservar plaça. Per informació i reserves: Amics dels Museus Dalí 972 67 75 20 (contestador) o amics@fundaciodali.org.