Els Amics amb el festival Som Cultura 2019

28.10.2019

Els Amics dels Museus Dalí ens afegim al festival Som Cultura organitzat pels museus Dalí, el de l'Empordà i del Joguet de Catalunya de Figueres.

Som Dalí, Som Museus, Som Empordà serà una edició amb un itinerari guiat per la joventut de Salvador Dalí amb una ruta al centre de Figueres per descobrir la infantesa i joventut de Salvador Dalí a partir de les col·leccions del Teatre-Museu Dalí, del Museu de l'Empordà i del Museu del Joguet de Catalunya. Al final de les visites es farà un tast de vins de l'Empordà, amb la sommelier Laura Masramon.

El preu de l'activitat és de 5 euros (inclou l'entrada als tres museus, visites guiades i tast de vins). Es farà el dissabte 9 de novembre de 2019 a les 16.00 h, tindrà una durada aproximada de dues hores.

Les places són limitades. Cal reserva prèvia que es fa directament al Museu del Joguet al tel. 972 504 585 o reserves@mjc.cat