Visita de petit format a l'obra 'El Molí. Paisatge de Cadaqués'

30.09.2019

Unes sòcies dels Amics dels Museus Dalí han tingut l'oportunitat d'assistir a la visita de Petit Format a l'obra El Molí. Paisatge a Cadaqués c.1923 en el seu emplaçament final, a la sala de Peixetaries dins del Teatre-Museu Dalí a Figueres.

Amb aquesta visita guiada reiniciem les activitats d'aquest format que tenim programades per aquesta temporada. Visites que serveixen per fruir d'una obra concreta i endinsar-nos en una època específica, per fer-ne un estudi en conjunt.

En aquesta ocasió, Ada Pruneda que ens ha transportat al Cadaqués dels anys de joventut de l'artista a través d'aquesta pintura adquirida fa uns mesos per la Fundació Gala-Salvador Dalí. En aquesta obra s'hi pot veure la influència dels diferents coneixements artístics que li arriben d'arreu d'Europa i que els plasma amb total naturalitat en el paisatge del poble mariner.