Més de 80.000 visitants a l'exposició de Dalí a Mónaco

13.09.2019

La retrospectiva Dalí una història de la pintura, que va ser inaugurada pel Príncep Albert II de Mònaco el 5 de juliol passat i va tancar les seves portes diumenge 8 de setembre, ha rebut més de 80.000 visitants. En 65 dies hi ha passat una mitjana de 1.230 persones per dia. La mostra ha estat organitzada per la Fundació Dalí i el Fòrum Grimaldi, juntament amb el Museu Reina Sofía de Madrid i el Museu Dalí de Sant Petersburg (Florida).

La coordinadora general de la mostra, Catherine Alestchenkoff del Fòrum Grimaldi, ha fet una valoració molt positiva de la rebuda que ha tingut Dalí a Mònaco en el 30è aniversari de la seva mort.

L'exposició se situa com la més visitada des que van obrir l'any 2000, juntament amb L'Or dels Faraons celebrada l'estiu de 2018.

Per part de la Fundació Dalí, Montse Aguer, com a comissària, ha afirmat que “amb aquesta exposició, molt ben acollida tant per públic com per crítica, hem volgut oferir una mirada diferent sobre Dalí: una mirada que ha posat èmfasi en el seu interès per la història de la pintura, pels grans mestres clàssics i per l'estudi aprofundit de la tècnica i l'ofici de pintor”.