Diàleg entre Josep Playà i Maria Mercè Cuartiella per presentar 'Fages-Dalí, genis i amics'

15.06.2019

Aquest dijous 13 de juny s'ha presentat, sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres el llibre Fages-Dalí, genis i amics de Josep Playà (Brau Edicions)L'acte ha estat presentat pel president dels Amics dels Museus Dalí, Carles Ayats i pel comissari de l'any Fages, Jordi Canet, i ha consistit en un diàleg molt amè i fluït entre l'autor de llibre, el periodista i membre de la Junta directiva dels Amics dels Museus Dalí Josep Playà i l'escriptora Mercè Cuartiella que ha anat introduïnt els diferents aspectes més rellevants que surten en el llibre.

El llibre forma part de les edicions de l'Any Fages per commemorar el 50è aniversari de la seva mort.

En aquesta ocasió Josep Playà, amb Brau edicions, fa un recull dels molts punts en comú entre els dos genis figuerencs, nascuts al mateix carrer de Figueres i finats al mateix hospital també a Figueres. Tots dos amb una trajectòria plena de particularitats compartides i amb ajudes mútues en diferents aspectes de les seves creacions. Una amistat que va perdurar per sobre de tot gràcies al respecte i a l'admiració que es tenien. El llibre recull anècdotes, vivències i diferents esdeveniments.