Els Amics homenatgem la figura de Lluís Duran

12.06.2019

Els Amics dels Museus Dalí hem recordat la figura de Lluís Duran, restaurador i continuador d'una nissaga en motiu de l'exposició El país dels cuiners. De Ca la Teta a elBulli que es pot visitar al Museu de l'Empordà de Figueres. Per aquest motiu, s'ha organitzat una visita comentada a la mostra que ha acabat a l'emblemàtic espai del Celler, a l'Hotel Duran de Figueres, aquest dissabte dia 8 de juny.

El president de l'entitat, Carles Ayats, ha destacat la importància d'aquest "merescut homenatge a un dels nostres socis més participatius" i persona sempre disposada a compartir les seves experiències personals amb Salvador Dalí.

Per aquest motiu, s'ha lliurat un record d'aquesta activitat a la seva família, la seva esposa Joaquima Juanola i als seus fills Lluïsa i Ramon.