El centre penitenciari Puig de les Bases rep el premi a la Creu més daliniana

06.05.2019

Ja han acabat les Fires i Festes de la Santa Creu de Figueres. Un any més, els nostres gegants Gala i Dalí s'han passejat per la ciutat de la mà de la Colla Gegantera de Figueres. A més, també hem atorgat un premi en el Concurs de Creus de Maig, celebrat el dia 3. La guanydora ha estat la composició anomenada Creu per crear una pinzellada daliniana, del Centre Penitenciari Puig de les Basses.

El premi ha estat concedit per un jurat format per diferents personalitats de la ciutat entre els quals hi havia dos membres de la Junta dels Amics dels Museus Dalí.

L'obra es titula Creu per crear una pinzellada daliniana. La creu està construïda a partir dels cavallets de fusta del taller d'arts plàstiques i la pintura, realitzada pels interns del centre.