Conferència de Carme Ruiz 'Ciència. Renaixement i Dalí: un estremiment sísmic'

15.04.2019

La curadora en cap de la Fundació Salvador Dalí Carme Ruiz ens introduirà a l'exposició Dalí Atómico, de la qual n'és la comissària amb una conferència que es titula: Ciència. Renaixement i Dalí: un estremiment sísmic. Aquesta mostra ja s'ha pogut veure al CaixaForum de Sevilla i  en l'actualitat està exposada al CaixaForum de Saragossa.

La conferència tindrà lloc el dijous 25 d'abril a les 20.30 sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres.

Es tracta d'una activitat oberta a tot el públic. L'entrada és lliure però amb aforament limitat, cal reservar plaça.

Per a més informació i reserves: Amics dels Museus Dalí 972 67 75 20 o amics@fundaciodali.org.